Inskolning på förskolan!

Idag har även inskolningen på nygamla förskolan börjat för Simon och Noel. Klockan 9.30 var det dags att åka till Blå och P, som skolade in idag, sade att Simon lekte på som om han aldrig hade varit därifrån. Så härligt att höra. Tyvärr var inte hans kompisar K eller V där idag, så han längtar efter att de ska börja, men annars hade han roligt. Noel, han hade tagit för sig och gått iväg med fröken C utan problem och lekt på både ute och inne. Så kul att höra. 
 
Simon och Noel på väg till förskolan: 
 
foto taget av P


 
Imorgon har jag äran att få vara med och på inskolningen. Det blir första gången för mig då P alltid har tagit den biten och jag alltid har jobbat vid terminsstart. Ska bli jättespännand och kul! (Risk är dock att jag inte kommer att få vara med så mycket utan prova på att vinka hej då och sitta i personalrummet på förskolan och jobba.) 
 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ni har varit saknade välkommen tillbaka. På måndag är valter där igen och redo för bus och lek med alla kompisarna.

2015-08-11 @ 09:57:27

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!