Denna torsdagmorgon är vi......

Denna torsdagmorgon är vi hemma, jag och småkillarna. I vanliga fall brukar vi åka till ÖppnaFörskolan på torsdagar, och visserligen mår både Elias och Simon bra, men med min förkylning och hemska rethosta känns det inte alls bra att åka iväg och smitta små som stora. Så, vi är hemma, leker och pysslar.

Både Elias och Simon satt och ritade för en stund sedan och jag var givetvis tvungen att knäppa kort. Elias ritade ett spöke och informerade om att det är ett snällt spöke som inte alls är farligt. Skönt, tyckte jag.     :)  

 

 

 

 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!