En glad och pigg kille på fyrhjuling

 
via Instagram - iamisvarld
 
 
Det var en glad och pigg Elias som äntligen fick sätta sig en liten stund på fyrhjulingen ikväll. Vid middagstid åt han ikapp det han hade missat under dagen och när jag sade åt honom att äta lugnt samt med jämna mellanrum frågade vad magen sade svarade han: 
 
- Jag vill äta. Jag vill äta. Jag vill äta. 
 
 
Och, han åt som sagt och har fått behålla maten. Jag håller tummarna för att han på väg att bli frisk. Älskade killen. 
 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!