Kyckling står falukorv

Kyckling slår falukorv, det är bara så.    :)
 
Härom kvällen lagade vi i ordning baconlindad kyckling med chiliost och gräddsås till, och den middagen fick som jag tidigare skrev mycket godkänt av hela familjen. Nu äter Simon det mesta som vi lagar iordning här hemma, men även Elias tyckte att det var gott och så är inte alltid fallet. (Även om han faktiskt på senare tid har börjat smaka och tycka om fler och fler rätter.) 
 
Då jag idag endast hade en kycklingbit med sås kvar i matlådan bestämde jag mig för att ta den själv och så fick småkillarna falukorv till lunch, vilket alltid går hem. När de mumsat i sig sin falukorv och såg mig äta baconlindad kyckling stack Simon ut tungan (som han alltid gör när han vill smaka/äta) och Elias sade att han också ville ha en bit. Så, jag fick en halv portion kyckling till lunch idag och småkillarna mumsade i sig andra halvan. Jag klarar mig. Mest glad är jag åt att Elias och Simon äter och tycker om maten de serveras. Varför jag skriver ner detta? Bara för att påminna mig själv i framtiden om att det faktiskt var vissa rätter som gick hem.     ;) 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!