Huvudvärk.

Det var inte för att komma ur sockerberoendet som jag nu har börjat äta bra mat, utan för att jag vill gå ner i vikt. Men, hur det än är så kommer omställnigsproblemen när man ställer om kosten - och nu har jag huvudvärk. Jag vet inte om det beror på annat, kanske det att jag inte har druckit lika mycket vatten som jag brukar, eller om det är kroppen som börjar sakna sina kolhydrater, men ont har jag och idag kommer jag att knapra Alvedon för att orka med. Räknar med att må bra igen nästa vecka.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!