Läkarbesök.

Då har vi tagit oss en promenad och varit iväg på Simons läkarbesök och allting är bra med vår lille kille. Han växer som han ska och allting fungerar som det ska. Läkaren lät mig få lyssna på Simons hjärtljud i stetoskopet och det var precis som när vi var gravida med honom och fick lyssna på hjärtljudet hos barnmorskan. Mysigt! Jag saknar faktiskt den tiden lite grand, graviditeten, då jag mådde så jättebra och älskade att gå med mage. (Ni ser, jag har till och med förträngt och glömt hur jobbigt det var med foglossning och att inte orka med allting som man ville göra.)  ;)

Elias har åter, fjärdje dagen i rad, valt att ha skjorta på sig. Pappa har skjorta på sig när han åker till jobbet, ja då ska Elias också ha det. Och, i och för sig då så åker Elias till jobbet här hemma med sin bil, och har till och med börjat ta med sig sin dator när han åker bil. Store lille söte kille. Vi kommer att bli tvungna att köpa fler skjortor om han fortsätter så här, och Elias kommer att vara det enda barnet som har skjorta på sig på dagis varje dag. Eller, det kanske förhoppningsvis finns fler.



 
Cool kille!


Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

vi var också där på ett årskoll av valte och allt såg bra ut. 9050g och nästan 73 cm lång, min stora lilla kille. hade ju en bebis här hemma alldeles nyss, tiden går allt för fort känns de som.

2011-08-16 @ 19:53:54
Postat av: ami

jaaa.... tiden går alldeles för fort! Bebisarna som man ser på BVC som kommer in för vägning är jättesmå känns det som. ;)

2011-08-17 @ 07:12:52
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!