Söndag med träning, fix och don

 
(null)
 
(null)
bilder från Instagram - iamisvarld
 
 
Det är söndag och jag måste säga att denna söndag har börjat skönt med en morgonkaffe, följt av bad ute med P och sedan träning. (Jag för övrigt älskar att träna med repen, även om de är så jobbiga och jag är helt slut efter 15-20s. Men, det är en annan historia.) Förra söndagen gick jag i ett skönt 'efter träning-mode' hela dagen och det var länge sedan jag var så avslappnad. Jag hoppas på lite samma effekt idag, även om vi har en hel del att dona med här hemma idag. Jag som älskar listor borde skriva en lista på saker vi behöver fixa under dagen och morgondagen för att få till allt. 
 
Nu dags att fixa i ordning lunch. Ville bara kika in här och önska alla en skön söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!