Måndag....

Kikar in här och låter bilderna tala för idag, måndag. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
foton tagna med min iPhone 
 
 
När jag kikar på bilderna ovan ser det verkligen jättemysigt ut. Att jag har varit gråtfärdig och så trött på allt gnäll och tjat, märks ej av dagens bilder. P har försökt trösta mig med att alla har gnälliga och tjatiga barn i perioder. Jag tror honom inte. Sedan berättade han att hjärnan krymper 20% nattetid då den sorterar och sollar ut oviktig info, och där vill jag tro honom. Jag hoppas att jag imorgon när jag vaknar har glömt allt jobbigt denna måndag. Får helt enkelt fokusera på bilderna och det som har varit bra. 
 
Nu sova. Hoppas ni har haft en bra måndag! 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!