En som längtar - en som vill stoppa tiden

Det är bara en dag kvar, sedan blir den här killen 10år. Jag vet inte riktigt om jag är redo för det. Elias är det, han har väntat på den här dagen länge. Jag vill dock helst stanna upp och pausa tiden lite. Tänk att tio år går så fort. Klyshigt - men sant! 
 
(null)
foto taget med min iPhone
 
 
Idag kommer dagen att rulla på med jobb, skola, förskola, fritids, utvecklingssamtal och simträning. En intensiv dag och jag längtar efter ledigheten nu. 
 
Ha en bra onsdag! 
Bloggat i farten! 
Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!