Cyklat till skolan för första gången

Idag har Elias cyklat till skolan själv för första gången. Eller, nästan i alla fall. Han cyklade och jag åkte efter med bilen, hade koll när han passerade de något större vägarna som finns längs vägen och fanns på plats framme vid skolan och väntade in honom när han kom. Från början ville Elias bara cykla hem efter skolan, men då den nya cykeln inte får plats i bagaget på min bil, och då Simon började må illa i bilen, blev det så att Elias fick cykla även till skolan. Mycket nöjd och stolt Elias. Mycket nervös men stolt mamma.  

 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Jag vet inte om det är magont på riktigt, eller om det är uppmärksamhet han vill ha Simon, men då han igår kväll satt med kräkhinken i sängen och var ledsen (men inte kräktes och har sovit bra) och även imorse klagade på magont vågade jag inte skicka iväg honom till skolan. Och, då Simon är hemma får även Noel vara hemma idag. Hoppas hoppas att det bara är uppmärksamhet det handlar om, att ingen mer blirl sjuk och att vi får återgå till vardag imorgon. 
 
Ha en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!