Inte lätt med en mamma som ser allting!

Dagens roligaste måste ha varit Elias och Simons diskussion imorse. Till saken hör att killarna igår kväll försökte smyga på mig när jag lagade middag, men de blev hela tiden påkomna och började så klart skratta när jag vände mig om och tittade på dem. Imorse sade jag något till killarna där de satt vid köksbordet och hörde sedan följande konversation där jag stod vid diskbänken i köket: 
 
S: - Elias, ser mamma allting? 
E: - Jaa. 
S: - Hur ser hon allting vi gör? 
E: - Hon har ögon i nacken. 
S: - Nähä! Har hon det på riktigt? 
E: - Jaa.  
 
 
Så kul!!! Stackars killar som inte kan göra mycket utan att jag ser eller får reda på det.          :) 
 
När vi kom hem från skola, förskola och jobb ikväll kände jag att jag var tvungen att prata lite med Elias om det han sade imorse och frågade då om jag har ögon i nacken. Han svarade då att det i alla fall känns så, för att jag ser allt. Stackars killar. Inte lätt. 
 
En liten sådan där rolig sak att komma ihåg i framtiden. Det kommer att komma en dag då jag varken ser, hör eller har koll på någonting alls som killarna gör!            :)  
 
Nu dags att krypa ner och ta kvällen. 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!