8årskalas på Andy's Lekland

Om tre dagar fyller Elias 8år, men redan idag hade han sitt 8årskalas med kompisarna på Andy's Lekland i Valbo. Med lek först i en timma, sedan paus med hamburgare och saft, paketöppning med chips till tilltugg, och slutligen lek i ytterligare 1 1/2timma, så var det nöjda, trötta och svettiga barn som åkte hem. Det var en mycket nöjd Elias som kröp ner i sängen ikväll.       :)

 
Ett bildregn från dagens kalas: 
(Dock var Elias iväg och klättrade och lekte med sina kompisar mest hela tiden, så det var Simon och Noel som fasnade på bild lite mer.) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bilder tagna med min iPhone 
 
 
 
Kan ha varit så att jag blandade ihop några paket. Ja, det gjorde jag nog. Men, Elias var i alla fall jättenöjd med allting och både Simon och Noel vill ha sina kalas på Andy's när de fyller år. Jag var också jättenöjd då personalen var jättetillmötesgående och fixade allt som vi önskade. (Till och med så att våra killar fick en varsin chipspåse med sig hem istället för godispåse när kalaset var slut.) Tummen upp!       :) 
 
Nighty-Night!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!