Elias allra första fotbollsmatch!

För två veckor sedan anmälde jag Elias fotbollslag till ett Sammandrag i Valbo och idag var det äntligen dags för killarnas allra första match. Så coolt! Tre matcher väntade, ett mot GIF, ett mot Valbo IF och ett mot Huge IF, och det var så coolt att se dem kämpa. Nu vann killarna på WO den allra första matchen då motståndarlaget aldrig dök upp, men lika glada var killarna ändå då pappor och brorsor hoppade med och spelade mot dem. Sedan vet jag inte var kämparglädjen kom ifrån, men alla kämpade jättebra, spelade snyggt schysst spel, och vi tränare var så imponerande. Att vara mamma och tränare samtidigt tar på rösten, kan jag säga, för oj så jag har hejat och ropat på killarna. Och, det var så underbart att se glädjen och hur stolt Elias var när han gjorde sitt allra första mål. *stolt mamma här*       ;) 
 
Elias redo för match i lagets färger: 
 
foto taget med min iPhone
 
 
Jag ser verkligen fram emot fler sammandrag denna säsong och mellan matcherna i Valbo anmälde jag åter killarna till ett Sammandrag om två veckor. Hoppas Elias kan vara med då och att han fortsätter att tycka fotboll är kul. Detta är så coolt!        :) 
 
Ha en skön lördag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!