Mamma sova soffan!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men Noel har klart bestämda åsikter om var vi ska sova, han, pappa och jag. Visserligen är det kul att han tycker att vår nya säng är skön då både P och jag har lite svårt att vänja oss vid den (och ibland har funderat på om vi har köpt en säng som inte passar oss helt enkelt). Mindre kul är att Noel har fått för sig att det finns spöken i hans säng. Var kommer den tanken från? Kommer han ihåg att han för länge sedan har sett filmen Monsters Inc? Eller, har de läst böcker på förskolan? 

Hursom, Noel och P pratade innan läggning ikväll och vi fick klart och tydligt veta vad han tycker, Noel. 

- Var ska Noel sova? 
- Sova pappas säng. 
- Men, var ska pappa sova?
- Pappa sova mammas säng. 
- Var ska mamma sova då? 
- Mamma sova soffan! 


Jaha ja. Ja, Tack för den.      ;) 
Sötnöten som försöker inta vår säng: 


foton tagna med min iPhone


Men, jag kryper ner i min säng ändå nu. Någon helg framöver är det dags att köpa en egen växasäng till Noel så att han får flytta in i sitt krypin, precis som storebröderna har gjort. Eller, så blir det av på sportlovet. Han börjar bli stor, Noel, och spjälsängen har gjort sitt nu. Älskade sötnöten.      :) 

Nighty-Night! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!