Elias 7år!

 
 
Det var nog en förväntansfull Elias som vi imorse väckte med sång och presenter. Han har räknat ner dagarna till sin födelsedag i några veckor nu och nu äntligen är han 7år. 7år! (Jag vet att jag säger det jämt, men vart tar tiden vägen!?!?!?) 
 
Efter lite Alla Hjärtans Dag-frukost imorse har vi idag firat Elias lite smått med förmiddagsfika tillsammans med farmor, och sedan haft ett lekkalas på Leklandet Delfinen inne i stan. Elias har, hur lycklig som helst, sprungit runt hela eftermiddagen och lekt tillsammans med sina allra bästa kompisar. Till Simons stora lycka var kompisen V där, så även han har sprungit runt runt och lekt jättemycket. Jag, ja jag har fått springa och klättra efter Noel som inte är rädd det minsta, så även jag har haft fullt upp.       :) 
 
Några kort från firandet idag:
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone
 
 
 
Dert var en mycket nöjd 7åring som gick och kröp ner i sängen ikväll och somnade gott. Det gjorde även den här mamman, även om hon slockande i soffan av ren utmattning. Hela 7år.....       :)
 
Tack alla som på något sätt har firat Elias idag! Han är jättenöjd med allt! 
Bye!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa det är lätt hänt att sover gött efter en hel dags lek.. Leker hela dagarna och att sova är inga problem "Fniss"

2016-02-15 @ 21:26:23

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!