Saknad....

Det är inte lätt när man plötsligt saknar någon. Elias och Simon sade idag: 
 
- Mamma, jag saknar kusin O. (Elias) 
- Jag med. (Simon) 
- Ja, ni har hängt ihop i en och en halv vecka så jag förstår det. (jag) 
- Ja, och plötsligt är han borta... (Elias) 
 
 
Sötnötter. Men, jag förstår dem. När man bor så långt ifrån varandra och inte hinner träffas så ofta så blir saknaden stor när man väl åker hem igen efter att ha tillbringat all vaken tid ihop flera dagar i rad. Det är bra att man kan prata och minnas det man har gjort i alla fall och titta på kort. Så, det får vi göra tills vi ses nästa gång igen. 
 
Kortet nedan togs för två helger sedan när jag och Noel åkte iväg för att lämna Elias och Simon hos mummu och ukki och killarna skulle iväg på sin efterlängtade husbilssemester. Hoppas nu att vi får till fler tillfällen att ses under hösten, men tyvärr brukar tiden rinna iväg alldels för fort med jobb och vardag. Tills vi ses får vi helt enkelt sakna kusin O.        :) 
 
 
bild via Instagram- iamisvarld


 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!