Min födelsedag idag!

 
 


 
Idag har vi firat min födelsedag här lite smått, precis som jag önskade. Vid frukosten fick jag blommor, ett Grattis-kort som får mig att le, och min födelsedagspresent (min iPhone6 som jag redan har använt ett tag då det var en kombinerad mordag- och födeseldagspresent). Istället för tårta gjorde jag till kvällen jordgubbspannacotta, vilket var alldels lagom. Jag har kommit fram till att jag inte egentligen vill fira min födelsedag med ståhej, utan är allra nöjdast med att få fira med mina killar eller träffa släkt och vänner under avslappnade former. Inte det att jag inte gillar fester, men jag gillar nog inte att all fokus ligger på mig. Att få Grattis-hälsningar räcker så gott så gott.      :) 
 
kort tagna med min iPhone


 
Nu är det dags att lägga killar och när P kommer tillbaka från mötet med stugföreningen (=alla kusiner, fastrar och sin pappa och syster) ska vi unna oss ett glas rosé och skåla för dagen. 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! 
Och, TACK alla som har gratulerat och kommit ihåg mig idag, på min födelsedag!!! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!