Storstäd på gång.....

Redan fredag och hela veckan har rusat förbi i en rasande fart. Så pass fort har det gått att vi inte har haft huvudet med oss helt, varken P eller jag, så att vi i onsdags missade att pelletsbilen skulle komma förbi och fylla på pelletsförrådet och därmed glömde bort att stänga både luckan till förrådet och dörren in till gillestugan. Så, mitt i födelsedagsplanering, fix och andra vardagssysslor har vi fått skotta undan pellets samt börja grundstäda hela källaren (och, då menar jag hela källaren från golv, väggar, soffor, bänkar och hyllor till att tvätta om all tvätt som hängde på tork) då allting var fullt med damm. Känns lite sådär att vi imorgon ska ha discokalas där för Elias.... 
 
Så, nu är det AmigoGrande på Barnkanalen som gäller och när killarna har somnat är det P och jag som ska blåsa ballonger och fixa inför morgondagen. Tur att farfar tänkte på det och Elias fick en massa ballonger i födelsedagspresent.         ;) 
 
Hoppas ni har haft en bra vecka och att ni får en lugn skön fredagskväll. 
Jag städar och donar så det räcker och blir över för er också. 
 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!