Kärleksveckan 2015

Då är Kärleksveckan på jobbet slut för det här året, och både elever och lärare har kärleks-boostats i massor under veckan. I måndags drog vi i personalen en hemlig kompis och jag lyckades under veckan lista ut vem min hemliga kompis var, lite kul. Annars har veckan verkligen gått i ett och allt jag hade tänkt hinna göra denna vecka får snällt ligga på skrivbordet och vänta. Idag har vi i alla fall haft avslutning i aulan med sång, prisutdelning, tal och avtackning, massor med applåder, samt uppträdande av Idol-Petter (som jag inte hade koll på vem han är då vi inte har följt Idol hemma hos oss). Det var glada och nöjda elever och lärare som gick hem och tog sportlov i eftermiddags. 

På jobbet denna vecka: 


bilder via Instagram - iamisvarld


Nu har jag, Elias, Simon och Noel sportlov och vi börjar med att åka till mina kära föräldrar i några dagar. Jag tror inte vi har hunnit ses sedan i julas, så det är dags nu. Det är stor skillnad nu när vi jobbar/går på förskolan och bara kan åka iväg över helgen, jämfört med när jag var mammaledig och vi i princip kunde bestämma över all tid och åka som vi ville. 

Hoppas ni har haft en bra fredag och får en skön fredagskväll! 

Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!