Sista dagen för denna säsong

Jag tycker det är mysigt att strosa runt i Furuviksparken. Det är flera som tycker att Furuvik har lyckats behålla känslan av lugn, ro och mysig park jämför med till exempel Skansen och andra parker runt om i vårt land. Då det inte hann bli så mycket strosande och mysande igår, då det istället var full fart med fyra killar som gällde, åkte jag, Elias, Simon och Noel iväg efter lunch för att spendera en stund i parken denna sista dag för säsongen. Medan Noel sov lunch passade Elias och Simon på att åka 10kronorsbilarna, och när han väl vaknat hälsade vi på hos orangutangerna, sedan blev det glasspaus och vi avslutade med två turer på flodturen. Mys. 
 
Nu har vi tackat Furuvik för denna säsongen och ser fram emot nästa sommar och vad den har att bjuda på. 
 
 
 
 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone
 
 
Bye for now! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är imponerad över att du vågar åka själv med fyra barn! Gud, jag vågar knappt åka på sånt själv med mina två! :)

2015-08-23 @ 19:35:11
Postat av: Johanna

Och kommentaren var från mig! Johanna, din gamla vän :) kram på dig!

2015-08-23 @ 19:36:19

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!