Ny design

De sista dagarna uppe i stugan passade vi på att knäppa lite kort på vår (lilla, höll jag på att skriva) familj då jag länge länge har tänkt få till en ny design på bloggen. Nu är vi på väg och äntligen är kortet på familjen uppdaterad, vilket var på tiden då Simon på förra kortet var en liten bebis och nu är han faktiskt fyra år. Får se om vi ändrar lite till innan vi blir nöjda, men vi är som sagt på väg. 
 
 
foto taget med min iPhone


 
Jag skriver "vi" ovan då det är P som har fixar och jobbat med designen. Tack älsklingen!   
 
Bye for now! 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fin bild och kul att få med hela familjen

2015-08-06 @ 18:23:53

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!