Fotbollsträning igen!

Idag var det dags för fotbollsträning för 09orna igen efter sommarlovet, och åh så roligt det är! Jag och Elias har inte varit sams mycket alls idag, och han gjorde mig jätteledsen imorse (så pass att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna) vilket gjorde att jag egentligen inte alls ville iväg på träningen med honom och drog på det in i det sista. Men, efter en timma på planen med härliga 6åringar som tränar, springer, leker (idag lekte vi svansen och det var hur kul som helst!), virrar runt och spelar match är alla ledsna känslor borta och jag är åter boostad av lycka och energi. Då vi nu inför hösten har delat på 08orna och 09orna fick barnen idag på allvar börja lära känna och lära sig namnen på varandra då de faktiskt spelar ihop i samma lag, vilket gav mig chansen att lära mig nya namn också. Perfekt! Ser så fram emot nästa vecka och nästa träning.         :) 
 
En nöjd och glad Elias efter träningen: 
 
 
kort taget med min iPhone


 
Nu dags att ta kvällen och ladda inför morgondagen. Det här med fotbollsträning är träning för mig också, jag kan inte låta bli att hoppa in och spela/träna om det saknas en spelare någonstans så nu värker det i benen. Så skönt. Och, kul!       :) 
 
Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!