Förkylningstider igen...

Dagarna rinner iväg alldeles för snabbt, speciellt nu när vardagen med jobb, skola och förskola har satt igång. Idag, fredag, blev dock en vabb-fredag då Elias har ont i örat. Han klagade på det redan igår morse, men då övertalade vi honom att orka med en dag i skolan och på fritids (mest för att jag skulle kunna vara med och ha första dagen med min nya klass på jobbet). Igår kväll somnade han med Alvedon i kroppen, och hade fortsatt ont i örat imorse, så idag blev vi hemma. Hoppas hoppas att öronvärken går över och att det inte blir en riktig öroninflammation. Sedan har även Noels näsa börjat rinna mer och mer, medan Simon är lite hes, så jag antar att förkylningssäsongen är igång. Annars är det bra med oss!         :) 

bild via Instagram - iamisvarld 


Igår satt jag och några kollegor och pratade om just det här med vab, och de sade att de alltid tyckte att det var mysigt att vara hemma och vabba när de gjorde det. Dagar som denna måste jag hålla med om att det är skönt. Dagen har bjudit på underbar sol och värme, och att få vara ute men samtidigt inte behöva göra många knop då man faktiskt ska ta det lugnt är underbart. Vi får se hur killarna mår imorgon och vad morgondagen bjuder på. 

Nighty-Night! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!