Hösten är här....

Igår kväll sade både P och jag att vi faktiskt ser fram emot lite höst och mörker då det är en lite mysig tid med tända ljus, kvällar i soffan med film, grytor till middag osv. Sedan börjar jag smått längta till julen också och har redan börjat tänka på tomtenissepaket, vad killarna ska få för julklappar etc. Att det idag faller ner snöblandat regn från himlen var dock inte något jag riktigt hade väntat mig eller sett fram emot, inte heller att det bara var +2grader när jag skjutsade Elias och Simon till förskolan. Så, idag måste jag se över skor, handskar/vantar, regnkläder, vinterkläder och allt som hör till så att de kan vara ute oavsett väder. Elias tog på sig en långärmad tröja idag och konstaterade att vi snällt får vika ihop och lägga undan den då den var för kort i ärmarna. Under våren/sommaren har han vuxit så otroligt mycket och det är inte förräns nu man märker det tydligt då han har gått klädd i T-shirts nästan varje dag. Så, även Elias kläder måste ses över. 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
Som tur är börjar solen titta fram och jag hoppas att det blir lite varmare så att killarna kan vara ute efter lunch och leka på förskolan. Jag, ja jag ska plocka som vanligt här hemma, samt leka med Noel så klart.      ;) 
 
Hoppas ni har en bra dag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Var till lindex igår och fixade ute kläder till isabell. Dock passade inte mössan så jag måste iväg igen.

2014-09-23 @ 17:55:16

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!