Lyssnade just på......

Lyssnade just på BrunoMars låt och precis så känner jag idag, Today I don´t feel like doing anything. Det regnar ute och jag är trött, även om jag konstigt nog har energi och vill iväg och träna. Noel somnade för en liten stund sedan (mycket tidigare än han brukar somna på förmiddagarna) och jag ska passa på att gå igenom leksaker som har legat undanplockade och se vad vi ska ha kvar och vad som eventuellt ska säljas. Jösses, så mycket man samlar på sig när det gäller kläder och leksaker! När Elias och Simon sedan kommer hem från förskolan blir det nog en eftermiddag med spel, och ikväll väntar simskola för Elias del. 
 
Hoppas ni har en bra onsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!