Frisk luft och trädgårdsarbete

 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
De (min app på iPhonen) har lovat regn i eftermiddag, så vi har passat på att vara ute i trädgården och krattat nu under förmiddagen. Det finns alltid, och då menar jag alltid, massa löv att kratta hos oss så arbetet tar aldrig slut förrän snön kommer. Men, idag klagar jag inte alls då det var jätteskönt att få frisk luft och röra lite på sig. Just nu håller solen på att tränga fram bakom molnen och det hade varit skönt om vi slipper regn helt och hållet och kan hålla på ute hela dagen. Vi får se. Nu, lunch. 
 
Hoppas ni har en bra söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Sussane

Tittar på allt som behöver göras men då min rygg krånglar blir det inte mycket gjort. Tog oss ut på en promenad och det var skönt.

2014-10-12 @ 16:26:37

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!