Vi är med....

Studsmatta! Och ojojoj, som Elias och Simon tycker om att hoppa och studsa omkring på den. Helt klart en lyckad investering. Oavsett väder, även i regn, går de ut och studsar, leker och hoppar i sin studsmatta, och gör av med energi. För Simon blir det även ofrivillig balansträning då han inte riktigt än kan stå upp/hoppa när Elias studsar på som mest. Och, han är så söt när han balanserar med händerna och försöker hålla sig uppe. Perfekt med studsmatta!         ;)  
 
 
 
 
Jag hoppas att de fortsätter att leka och studsa runt i studsmattan i många år framöver. Dock måste vi jobba in regler; som att INTE gå på den blå kanten på utsidan av studsmattan, inte slänga sig mot nätet för skojs skull, INTE göra volter eller kullerbyttor när man hoppar. Har jag glömt något tro? Hursom, jag är jätteglad att Elias och Simon har en studsmatta att leka, hoppa och studsa i i sommar!        :) 
 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mina är också sugna på en studsmatta, har läst lite men det är en helvetenskap. Vad valde ni och är ni nöjda med den?

Svar: Ja, det är verkligen en hel vetenskap.... Jag försökte googla och se vilken studsmatta som är bäst, men kom inte alls fram till något. Vissa hemsidor säljer lite rejälare studsmattor som håller längre, men de är å andra sidan så klart dyrare. Vi tänkte köpa en från Biltema då deras nät, tror jag, sitter stadigare runt studsmattan och dessutom hade studsmattan ett bra pris. Men, de hade slutsålt när vi var inne för att köpa en. Så, det slutade med att vi faktiskt köpte en från Ö&B, och vi är nöjda med den. Vi har ingenting att egentligen jämföra med, men Elias och Simon kan lätt studsa runt och den verkar bra och stabil. Blev ungefär samma pris som på Biltema. Jag kan tänka mig att Isabell och Valter också kommer att glatt studsa runt om ni köper en. :)
Ha det gott! kram
Ami

2014-05-13 @ 21:03:04

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!