En glad en varje morgon!

Våra morgnar har de senaste en-två veckorna börjat redan runt halv sju-sju då både Simon och Noel har vaknat vid den tiden. Tidigare har Noel vaknat runt sex-sju-tiden, ätit och somnat om, men nu vaknar han och sätter igång och pratar, vilket är ok då han ger oss en chans att vakna till under tiden. Jag har inte vant mig vid att vakna så tidigt riktigt än, men jag kan inte bli annat än glad varje morgon när jag hör honom jollra där i sin säng. Han ligger där glad och pratar en bra stund, tills han tröttnar på att inte kunna sträcka ut sig längre. Jag vet inte hur han bökar omkring där i sin säng, men varje morgon ligger han på tvären när vi ska ta upp honom. Varje morgon. Sötnöten!         :) 
 
Bjuder på ett kort taget i mörker, med blixt, där jag inte såg riktigt vad Noel höll på med: 
 
 
 
 
Just nu sover Simon och Noel lunch, medan jag och Elias går omkring och plockar lite. Efter mellanmålet är det åter dags för simskola för Elias och behöver jag säga att han ser fram emot det jättemycket, speciellt då även simskolan hade sportlov förra veckan!?! Ikväll blir det sedan god middag (jag hoppas att jag får till det), TV med AmigoGrande tillsammans med familjen, och sedan får jag se om jag lyckas övertala P att titta på Let'sDance med mig. 
 
Hoppas ni har en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!