En febrig liten en.....

Idag är jag hemma med en febrig liten Noel. Jag undrar om det inte är hans allra första feber? Natten var inte alls rolig då Noel vaknade, grät, skrek och bökade om vartannat, vilket så klart inte alls var konsigt då febern kom. Idag är han liten och ynklig, har inte riktigt koll på varför det känns konstigt i kroppen och varför han inte orkar som vanligt. Han har fått sova på och hänga med mig, och jag försöker hålla koll på honom mest hela tiden då han två av gångerna denna förmiddagen har ätit, och ätit för mycket då han är så varm, så att han har kräkts upp allting igen. Stackars liten. Får se om det är en vanlig förkylning med feber, feber på grund av att en tand håller på att titta upp, eller om det är tredagarsfebern som kommit...... 
 
 
 
 
Klockan två ska Elias och Simon hämtas hem från förskolan och sedan blir vi bara hemma med Noel idag. Det blåser rackarns kyligt, så vi får se om vi tar oss ut eller inte. Elias har i alla fall varit ute ordentligt denna förmiddag: tisdagar är skogsutflyktsdag för de stora barnen på förskolan och idag gjorde de ett stopp hemma hos oss under sin tur. Tydligen har Elias tjatat och tjatat och tjatat under hösten och våren om att han vill visa alla var han bor, och idag hade inte fröken hjärta att säga nej igen. Så, de tog en lång promenad till oss och lekte och klättrade i träd här en stund. Gissa om Elias var nöjd!          :)  
 
Nu medan Noel inte sover på mig utan i liggdelen ska jag passa på att knäppa på en tvättmaskin och städa lite. 
 
Hoppas ni har en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!