Hänga på mamma.....

 
kort taget med min iPhone 
 
 
Hänga på mamma - det bästa som finns. 
Sova på mamma - det bästa som finns. 
 
Idag har jag, Noel och P kikat på lokalen där vi ska ha dopfika och 5årskalas. Jag hade räknat med att Noel skulle sova en stor del av tiden så att P och jag kunde bubba möbler, men istället fastnade vi i planeringsstadiet då Noel inte alls ville sova utan hänga på mig eller sin pappa istället. Det är det han gör helst nu för tiden, Noel, hänger på någon utav oss. Lade, eller satte, vi ner honom i vagnen protesterade han högt. Så, vi får göra ett nytt försök någon annan dag. 
 
Just nu leker Elias med sin kompis S som följde med hem efter förskolan, vilket är kul. Simon är dock trött och inte på sitt roligaste humör, Noel vill som sagt hänga på mig, och det i kombination att jag inte ätit varken frukost eller lunch är inte alls lyckat. Att det alltid blir så? Hinner jag inte äta som jag ska och inte har kraft så är garanterat någon av killarna på mindre roligt humör... 
 
Nu, dags att laga middag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!