Varit iväg en kortis....

Då har jag varit iväg till vårdcentralen och tagit blodtryck. Inte för att jag denna gången blev klokare, men blodtrycket är taget och infört i journalen. Först hade jag ett blodtryck på 150/95 (fortfarande högt, som vanligt), men när distriktssköterskan tog om blodtrycket efter fem minuter låg det på 144/87 (vilket är såklart lite bättre). Så, blodtryck - check. Nästa gång på måndag igen.  

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Träffade även på Madde med -e på vägen till vårdcentralen och även hon, som alla andra, tyckte att jag är jättestor. Jag försöker se det, och var till och med tvungen att knäppa kort för att se magen från ett annat perspektiv, men det är svårt. Magen hänger bara med och finns där, så där lagom stor, tycker jag. Spännande att se korten på magen i efterhand när knytet har kommit till världen och man får en något så när 'normal' kropp att jämföra med.      ;) 

 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!