Knytets första kläder

Nu var det ett tag sedan jag köpte de allra första body'sarna, pyjamasarna och byxorna till knytet, kläderna är tvättade och BB-väskan är sedan någon vecka packad. Det är inga speciella kläder jag köpt, men det är något nytt till knytet och jag vill ha något nytt. (Sedan finns Elias och Simons gamla kläder att ta till användning om vi vill.) Elias sade dock i förra veckan att det i alla fall är alldeles tomt i knytets byrå, och för att åtgärda detta har jag även klickat hem lite kläder från H&M som jag hoppas kommer till veckan. Men åh, så svårt det är att köpa kläder när man inte vet om det är en liten kille eller en liten tjej vi väntar. Så, jag har klickat hem både det ena och det andra, både killigt och tjejigt, och det som inte ska tas i bruk ska jag skicka tillbaka. Det går väl att göra så? Eller? Dock har jag kommit fram till att jag inte kan köpa tjej-kläder, det känns alldeles för konstigt och jag vet inte vad jag tycker om. Kill-kläder kan jag, men det här med tjej-kläder......    
Men oavsett, tänk bara att allting är så litet! Jösses!     :)  
 
 
 
 
 
Inga teckan på att knytet vill ut än så länge. Dock börjar magen bli väldigt väldigt tung, det är tungt att göra något över huvudtaget, och snart har nog jag också kommit till den punkt då jag önskar träffa knytet. Elias och Simon längtar. Just nu är jag rädd, rädd för den stund då värkarna kommer att sätta igång, men jag har en känsla av att rädslan kommer att övergå till längtan snart, och det kanske är just det knytet väntar på. 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!