Söndag och simskola

 
bild via Instagram - iamisvarld 


 
Denna söndagsmorgon har jag och Noel fått följa med Elias till simskolan. Mys, tycker jag. (Även om Noel passade på att äta medan storebror simmade så att jag inte kunde vara med och titta så mycket.) Elias var i alla fall åter jättenöjd och ser fram emot nästa söndag igen. Jag var dock lite orutinerad och placerade mina strumpor, som jag tagit av mig i omklädningsrummet för att inte bli blöt, under Elias badshorts när han skulle byta om efter att ha badat. Vet inte hur jag tänkte där.....     ;) 
 
I bilen på väg hem undrade Elias, efter att ha sett rödgula stora däck vid ett väggbygge, om man får färga vanliga däck som sitter på vanliga bilar i vilken färg som helst. Får man det? Vad säger lagen? Ska däck vara svarta? Det var vad vi diskuterade. Och, tack Johanna för tipset att tillsammans googla svar till alla kluriga frågor. Vi får börja med det.    :)
 
Hoppas ni har en bra söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!