En tur till BVC

 


 
I förmiddags blev det en kort liten promenad och cykeltur med de här killarna till BVC. Det är verkligen höst ute och jag konstaterade att det är vantar på som gäler nu, även för mig. Härligt med färggranna löv i alla fall och jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt.     :) 
 
Noel fortsätter att gå upp i vikt och väger nu 4705g och är 52,5cm. (Och, är mycket större än sina storebröder vid samma tid.) Besöket på BVC gick även mycket bättre än förväntat då varken Noel eller Simon skrek eller tyckte att det var läskigt. Skönt. Imorgon blir Noel tre veckor, lille söte killen, och det gick ingen nöd på honom i vagnen. Tänk om man fick sova skönt nerbäddad sådär.   
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!