Farsdag 2013

Idag har våra små killar firat sin pappa lite smått och även om vi inte har gjort så jättemycket har vi ändå haft en mysig dag. Några små paket, middag ute och blommor fick han, P. Elias, Simons och Noels älskade pappa.      :) 
 
För någon månad sedan kunde jag inte låta bli att köpa två muggar när min en av mina favoritbutiker, Village, hade utförsäljning. Muggarna har stått och väntat på att tas i bruk, och nu har både jag och P en varsin egen mugg att ta morgonkaffet i. Och, det kan inte bli fel. Visst är de fina!      :) 
 
 
 
 
 
Måste även säga GRATTIS till min älskade pappa på farsdag. Önskar att jag hade kunnat fira dig idag, men det får bli en annan dag när vi ses. GRATTIS även till min älskade älskade morfar som jag alltid har firat genom åren men idag inte kunde...... 
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!