VAB-dag med grillkväll

Idag fick vi ta en VAB-dag med Simon. Bara en tjugo minuter efter att P lämnat Simon på förskolan ringde de och meddelade att Simon såg blek ut och inte alls var sig själv, så det var bara för P att vända om och hämta hem honom igen. Vi hade inte alls märkt något på morgonen här hemma. För att få dagen att gå ihop tog vi halv VAB-dag var och Simon har mestadels sovit idag. På förmiddagen mådde han illa, men kräktes endast lite en enda gång och har fått behålla det han har stoppat i sig under dagen. Konstigt. Eller, kan magsjukan komma i sådan variant också? Eller, är det någonting annat? Givetvis började jag känna efter hur jag mådde när P ringde mig på jobbet och då det sista jag gjorde innan jag åkte hemifrån var att pussa alla killarna HejDå kände jag mig också illamående. Efter att jag fått sova två timmar med Simon, som sedan fortsatte att sova ytterligare en timma efter att jag vaknat, har jag känt mig piggare och det har varit fart på Simon och ingenting mer har brutit ut. Hoppas hoppas att detta inte är magsjuka utan någonting annat.    

 

Hursom, då det är långledigt nu i hela fyra dagar firar vi detta ikväll med att grilla och även majs och bacon-inlindad banan har fått slinka med. Vi unnar oss det ikväll.      ;) 

 

 

foto taget med min iPhone 

 

 

Hoppas ni får en skön onsdagskväll! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!