Söndag och sol

Det är söndag men jag måste erkänna att jag redan (nästan i alla fall) tagit sommarlov även om det är sex veckors jobb kvar. Bara på fyra dagars ledighet från jobbet hinner jag koppla av totalt och ställa in mig på att det är skönt att vara hemma, speciellt när det är sol och härligt väder ute som idag.

Jag kan bara konstatera att även Elias och Simon älskar att vara ute i solen. Två glada småkillar i gungorna har vi haft idag:

foton tagna med min iPhone 

 

 

Hoppas ni har en skön söndag! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!