En eftermiddag med lek

Det var en glad Elias som tillsammans med kompisen G kom springande mot mig i eftermiddags när jag hämtade på förskolan. Simon är alltid glad och springer mot mig när jag kommer för att hämta, så att även Elias och kompisen G gjorde det idag var kul. Sedan var det tre busiga killar som satt i baksätet bredvid varandra i bilen, och de höll igång och lekte för fullt både på den nya lekparken, där vi stannade till en liten stund, och väl här hemma i eftermiddags. Sedan hade vi en trött Elias och en trött Simon här ikväll som för en gångs skull inte alls var svårlagda när det väl var dags för att sova. Perfekt!      :) 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Ikväll, efter att Elias kompis G åkt hem och jag stoppat in kycklingen i ugnen, har jag dock legat i soffan med magont. Redan på jobbet idag började jag känna av magont i övre delen av magen, alltså inte knytet (hoppas jag), och nu äntligen tre timmar senare har värken släppt. Jag hoppas att det bara är växtvärk, eller bara ren utmattning, men det är obehagligt och jobbigt. Från det att P kom hem från jobbet har han tagit över här hemma och jag har bara vilat och sovit. Tyvärr kommer det att vara en fullspäckad dag även imorgon, och jag hoppas hoppas att jag slipper magont då..... 
 
Nu, lite Grey's innan det är dags att krypa ner i sängen. 
Ha en bra kväll! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!