Det börjar bli grönt

Igår när vi var ute, jag och småkillarna, kikade Elias och jag lite på vinbärsbusken och konstaterade då att löven så smått börjat kika fram. Härligt! Förra våren följde vi vinbärsbusken från det att löven kikade fram tills det att bären mognat och det var riktigt kul att göra det. Kul även för mig. Och, samma sak blir det även i vår och här är första bilden.     :) 

 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Denna morgon har det varit blött ute och då vi glömt Elias gummistövlar på förskolan har vi inte varit ute så mycket. Eller, Elias har varit ute och fortsatt rensa i rabatten, och blött ner tre olika par skor. Nu ska vi ta en tur förbi den närliggande mataffären och sedan förbi förskolan så att vi har gummistövlarna hemma över helgen. Måste på allvar köpa ett par stövlar till så att vi har ett par hemma också. 

 

Hoppas ni får en skön söndag, alla ni som är lediga! Eller, fredag! (Till mitt försvar känns det som söndag idag.)     ;)

Bye for now! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!