Äntligen helg!

Det är äntligen helg! Eftersom P också unnade sig en kort(are) arbetsdag idag passade jag efter jobbet idag på att shoppa lite innan jag åkte hem, och väl här hemma var det jätteskönt att sträcka ut benen och fötterna på altantrappen i solen. Nu är det visserligen varmare inne i stan, men jag är nöjd så länge solen skiner.      :) 

 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Nu blir det middag och sedan ska vi packa in det sista i bilen för att bege oss mot mina kära föräldrar. Hoppas att bilresan flyter på smidigt bara då jag redan nu börjar känna mig ordentligt trött.... 

 

Ha en skön fredagskväll! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!