Vecka 32

 
 
 
 
Idag går vi in i gravidvecka 32 och för att dokumentera den växande magen bad jag P ikväll ta några kort. Jag tänker inte alls på att magen växer så, men nu när jag kikar på korten kan jag bara konstatera att jag ser jättestor och runt ut. Oj! Till och med så att P's kusin K idag utbrast "Oj, två månader kvar!? Är ni säkra på att det inte är två?". 
 
Det är idag 62dagar kvar tills knytet beräknas komma och 77,9% av graviditeten har passerat. (Och nej, det är inte jag som har nedräkning utan det är GravidAppen på iPhonen som har koll.) Tänk, imorgon den 25juli är det exakt två månader kvar till beräknad dag den 25september, om man ser till datum. Skönt var det i alla fall att höra att småkillarnas tremänningars mamma U (hängde ni med?) tyckte att jag ser pigg och fräsch ut. Jag känner mig pigg, även om ljumsken fortsätter att krångla, foglossningen gör sig påmind, jag inte är särskilt snabb i mina rörelser, jag är varm mest hela tiden, behöver sova lunch om dagarna, rör mig som en gammal dam eller pingvin emellanåt, samt idag efter turen på nya fyrhjulingen även har fått (tränings)värk i ryggen. Men, jag känner mig pigg och det är huvudsaken.        ;)   
 
 
 
 
Nu är det sängen som gäller och jag hoppas på att morgondagen bjuder på en lika fin dag som denna. Och, att värken i ryggen ger med sig. 
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!