Torsdag......

Elias och Simon, våra trädgårdsmästare, är ute på gården och pysslar. Elias har precis startat robotgräsklipparen och håller koll på den medan Simon klipper gräset med sin gräsklippare. En helt vanlig dag alltså.      :)
 
 
 
 
 
Vi får se vad vi hittar på idag. Jag måste se till att kopiera över alla kort från mobilen så att den kan lämnas in idag eller imorgon för lagning. Den 10e juli är det ett år sedan jag köpte mobilen, så det positiva är att den gick sönder precis i rätt tid. Dessutom måste jag lokalisera vår lilla kortläsare till systemkameran så att jag kan ladda över kort från den (med magbilden bland annat). Sådana där saker som är viktiga att göra.      ;) 
 
Nu kikar faktiskt solen fram så nu lite lek och bus med småkillarna. Hoppas ni har en skön torsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!