Välkommen iPhone!

Det känns som att jag har börjat ett nytt liv på något sätt. Igår kom Mac in i vårt liv och idag, lite hux flux efter tjat från olika håll, hade jag plötsligt köpt mig en ny fin vit liten iPhone 4S. (Dessutom unnade jag mig själv under dagens shopping ett par skor, linnen, tröjor och en tunika vilket jag heller inte riktigt hade räknat med.) Jag har inte egentligen velat ha en iPhone av den enkla anledningen att jag säkert kommer att ha sönder den snabbt och därmed är pengarna bortkastade, men tydligen finns det skal som jag kan köpa för att undvika krasch (så det måste jag göra snarast) och jag kommer tydligen ha mer nytta av en iPhone än min gamla mobil. Så, nu är den här och denna kväll kommer jag nog att sitta med min iPhone medan gubbsingen sitter med Mac. Tydligen har jag även något som heter Spotify så nu ska jag uppdatera mig på dagens musik också.     ;) 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!