Välkommen Mac!

När gubbsingen kom hem idag sade han "Grattis på födelsedagen, gumman" och räckte fram ett paket. Nu fyller inte jag år förrän om två veckor men redan idag har jag/vi fått ett nytt litet tillskott i vår familj som ska bli väldigt spännande att lära känna: en MacBookAir. Jag vet inte vad det är, men Mac känns helt rätt även om det innebär att jag måste lära om helt nu. (För att inte tala om gubbsingen som kan mycket mer om datorer jämfört med mig.) Vad vi ska göra ikväll, gubbsingen och jag? Sitta med vår allra första Mac så klart.     ;) 
 
 
 
 
 
Självklart kommer gubbsingen att jobba en del från denna dator, så detta är vår dator här hemma. Men, nu har vi tagit det stora steget och hittills känns det jättebra.     :) 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!