'Rakpattarat'

Vid middagsbordet idag satt vi och pratade lite om diverse, Elias, P och jag, och plötsligt utropade Elias: 
 
- Mamma! Jag måste köpa en rakpattarat! 
 
- hihihii.... Men, inte behöver du ha en rakapparat? Du är ju liten fortfarande. 
 
- Men, jag måste köpa en nu så att jag har en sen när jag blir stor. 
 
 
hihihhiii..... Jag kan inte låta bli att tycka att vissa felsägningar är så söta. Sedan spann samtalet vidare och Elias berättade att han kanske en dag vaknar upp och har jättemycket skägg, eller är en isbjörn, eller är ett stort hus, eller är en tallrik...... Lite som MartinMorning (ett barnprogram på Barnkanalen), som vaknar upp och är nya saker varje dag. Ja, tänk om man gjorde det. Men, jag tycker nog att han än så länge ändå inte behöver ha en 'rakpattarat'.      ;) 
 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!