Elias premiärtur på skidor!

Idag har Elias provat på att åka skidor för första gången, och det gick jättebra! För säkerhets skull fick Elias på sig sin hjälm, och trots att han på darriga ben tog sig fram ramlade han endast tre gånger. (Vilket han själv höll räkning på och glatt talade om för mummu och ukki i telefonen efter vår tur.) Nu blev inte premiärturen alls lång, men huvudsaken var att han fick prova åka, vilket han har längtat efter sedan han fick skidorna, och tyckte det var roligt. Sedan upptäckte Elias att man med stavarna även kan skriva bokstäver, och testade det så klart.     :) 

Några bilder så klart från vår lilla tur: 

 

foton tagna med min iPhone 

 

 

Simon var jättenöjd med vår lilla tur han också då han fick åka snow-racer, åh så han tycker om det. Efter att Elias provat skidorna en liten stund tog vi sedan av dom och Elias hoppade på snow-racern han också, och sedan tog vi ytterligare en liten tur. Jag måste erkänna att det var jag som var mest trött när vi gick in för att äta lunch då jag hade dragit småkillarna och spurtat med dem x antal gånger. Elias och Simon gick det ingen nöd alls på.      :) 

 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!