Egenfixad frisyr

Utan att tala om det för sin pappa gick Elias imorse och hade i hårfeppa i håret och fixade till en frisyr. Sedan jag kom hem lagom till lunch kan jag inte låta bli att le mest hela tiden när jag ser honom, han ser så härligt busig ut med håret åt alla håll och kanter. Och, när han själv utbrast ' Det är jättekladdigt!' om sitt hår kunde jag inte låta bli att skratta lite. 
 
Vår älskade busiga kille med egenfixad frisyr: 
 
 
 
 
 
Nu ska P åka till jobbet och för mig och småkillarna är det lunchvila som gäller. Sedan får vi se vad vi hittar på i eftermiddag. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!