En söt liten gran

Jag kan inte låta bli att älska allt pyssel som Elias och Simon får göra på förskolan. Nu imorse upptäckte jag söta små granar i glasskåpet i hallen på förskolan och Elias fick visa mig vilken han har gjort. En jättesöt liten gran! (Som jag givetvis var tvungen att fotografera, men blev denna gången påkommen av en av fröknarna.). Nu ser jag fram emot att granen får flytta in hemma hos oss.     :) 

bild via Instagram - iamisvarld



Måndagen är här och Elias och Simon är på förskolan och leker nu. Jag och Noel ska handla lite mat och klockan ett blir det Föräldragrupp på BVC.

Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!