Planeringsdag idag....

 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Idag är det stängt på förskolan och då P's planer för dagen blev ändrade och han fick jobba är jag hemma med Elias och Simon. Jätteskönt. Igår var nämligen ingen bra dag alls, eller snarare eftermiddag, då jag var så totalt slut och inte orkade med att göra något annat än att ligga i soffan med tårar rinnandes ner för kinderna. Elias var jättegullig och bäddade ner mig under en filt, och sedan satt han och klappade mig på handen, kinden och huvudet, vilket fick mig att känna mig ännu mer ynkligare och som en inte alls bra mamma. En jobbig eftermiddag var det. Samtidigt blir jag så förundrad och så stolt över att han är så omtänksam, Elias. Underbara kille. Så, när P berättade att han skulle iväg idag blev jag faktiskt bara tacksam för att få en dag hemma med killarna. Detta avbrott kunde nog inte ha kommit vid ett bättre tillfälle.
 
Denna morgon har jag och killarna unnat oss sovmorgon ända till halv åtta (lyx!) och just nu leker vi restaurang. Vi får se vad vi hittar på idag, och oavsett vad det blir blir det i vårt eget lilla tempo.     :) 
 
Hoppas ni har en bra fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!