Börjat röka.......

Tidigare i veckan kom P en eftermiddag hem från jobbet och berättade att han skulle börja röka. Han har inte gjort det på 36år, men nu är det tydligen dags. Och, jag måste säga att jag, efter att ha studerat honom idag, tycker att han tagit rätt beslut och att jag bara ser det positiva med det hela. Jag tror inte att jag kommer att börja, men jag ska aldrig säga aldrig. Just nu ligger två bitar oxfilé och lite ribs i vår rök, som står på altanen, och till kvällen hoppas vi få äta gott. Håller tummarna för att vi (läs P) lyckas med det här.      :)  
 
 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!